TEMAN-TEMAN BLOG ! meh join sekali ;)

Monday 14 November 2011

selamat pulang aunty !

hari nie naaa cerita ,dari pagi sampai petang syuk duk umh aunty syuk :D
makan makanan yang aunty baru balik dari MEKAH :D selamat pulang HAJJAH FATIMAH n HAJI RASHID  :DD huhu ..
umah aunty aku nie sebelah umah aku je ... :D
kadang terdetik dalam fikiran aku mesti bestkan bila da sampai MEKAH :'( ..
tapi sumpah aku sedih giler bila aku tengok mak aku time dia tgk barang2 yang aunty aku bwk balik nie ..
aku dapat rasakan yang hati mak aku mesti terpikir nak pergi MEKAH je.. mak aku da lama impikan naa pergi MEKAH ..tapi ada masalah kewangan , menghalang mak aku untuk pergi (insyaALLAH adik beradik aku da simpan duit untuk mak aku pergi haji suatu hari nanti. )
MAK SABAR ERK :'(
anak mak nie banyak susahkan mak !
TERIMA KASIH MAK jaga anak mak nie ,insyaALLAH ank bongsu mak nie da ta lama lagi insyaALLAH grad ! tggal 3 sem lagi !

pape pun hari nie banyak kurma yg aku  makan ,air zam zam :D
haha ni pun baru je online :D huhu

No comments:

Post a Comment